The Synchronized Cycle Sisters are PREGNANT!!! Part 3

This board is for anyone who wants to join or start a buddy group!

Moderators: B Michaelson, southernbelle, jessm, 1daysoon, reapage, Honey Bunny, unaffected, maddy, TrebleLily

Postby PALS » Fri Jun 29, 2012 9:29 am

Amber, you BETTER join us!!!! LOL!!!! :) I just pm'd you! Sorry if I missed anyone... please speak up if you didn't get my pm. When I first when through messaging everyone, I forgot to put in a subject line, so I though all the messages were sent and then I realized that I had to re-send them, so a few of you might not have gotten the "re-sent message", as I started losing track of who actually received the right message... mommy-sleep-deprived-brain took over, I guess! :) So, please let me know if you didn't get the pm. Glad to see most of you made it over to FB! Woo hoo! I'll still try to post and keep up over here, too, but it is nice to just be able to have everything in one place (my ddc is over on FB, too).. However, I will still stalk the TTC side, too, and I like to look at the other DDCs from time-to-time. Seems like I had way more time on my hands while preggo, but now that the kids are home from school and with my newbie, time has flown out the window! :) LOL! :)

Moom... how you holding up, sweet momma?!? SOOOOOO close, now... Monday is the day, right?!? I can't wait to hear all about it and see pics of your sweet baby! :) Good luck, girl! :)
I'm Jennifer, and DH and I are on Team Green! This is Baby #5 for us. :) DD is 8, DD is 7, DS is 4, DS is 3 and our newest baby boy arrived on June 12, 2012!
PALS
Addicted
Addicted

Postby PALS » Sun Jul 01, 2012 8:30 pm

Moom... tomorrow is the big day, right??? Or today??? I'm not sure what time it is in your neck of the woods. In any regard, just know that we're all thinking of you!!!! I can't wait to hear all about your story!!!! :) Best wishes, momma!
I'm Jennifer, and DH and I are on Team Green! This is Baby #5 for us. :) DD is 8, DD is 7, DS is 4, DS is 3 and our newest baby boy arrived on June 12, 2012!
PALS
Addicted
Addicted

Postby Lisa614 » Mon Jul 02, 2012 7:16 am

Moomin, Today's the day! Anxiously awaiting news, hope all goes/went well!
Me - 26, DH - 35
Married 6/14/08
Found out I was pregnant on 12/17/11!
DD born 8/31/12

Image
Lisa614
Angel
Angel

Postby Anxious2BaMommy » Thu Jul 05, 2012 2:37 pm

:belly: :hi:
DF:22 Me:22
BFP on 02/21/2012 !!
Team PINK!!
Beta 1: 22,787 @25dpo!!!
Beta 2: 39,791 @27dpo!!! Prog.:18.47
6w3d Heart Rate: 132 :hb: !!
12w5d Heart Rate: 168 :hb: !!
16w5d Heart Rate: 153 :hb:
May 31st: :babyb: Heart Rate: 143 :hb:
June 28th: :babyb: Heart Rate: 154 :hb:
ImageMake a pregnancy ticker
Anxious2BaMommy
Member
Member

Postby moominbaggins » Sat Jul 07, 2012 1:57 am

hi girls :D

soooooo sorry i havent been on in a while, been sooooo busy didnt get out the hosp till thursday.

i had baby hope at 10.59 pm monday 2nd. she was a fast delivery. i went in mid day for my induction. they monitored my contractions and gave me an internal i was 2cm! and in early labour. i didnt need a pesery but couldnt go straight to labour ward as they were packed! they moved me over at about 7pm and popped my waters about 8.30pm. i started to have three contractions in 10 mins. the baby heart beat was dropping with the contractions so they moved me all over the place. finally got it settled. i begged! for an epi lol. but unfortunately there where 2 emergancies one after the other so i didnt get it. by wich point they did an internal and was amazed i was 9 cm lol. had gas a and air. i then gave birth after 13 mins of pushing at 10.59pm. i wasnt too with it. but turns out babies cord was wrapped round her neck twice and round the shoulder. they had to put her under oxygen for ten mins but was fine after. i have 2nd degree tear and lost 400 mls of blood.

im recover well but after a promising start to breast feeding we are not doing very well so i am currently expressing and topping up with formula. i have a good amount of milk but baby is huuuuuuungry lol, we are on 4 oz at 5days old! every 3-4 hours so not much sleep coming my way. she has a very strong suck but i cant get the latch right and have incredibly sore nips.

will try and come on here as often as i can to keep up with you guys but hope your all well.

will post pics in a min xxxx
me 25
dh 34
dd 3

bfp october due july - please stick little one!
Image
moominbaggins
StickyDuster
StickyDuster

Postby moominbaggins » Sat Jul 07, 2012 2:07 am

baby hope :D

Image
going home :D
Image

me and my girls the morning after
Image
me 25
dh 34
dd 3

bfp october due july - please stick little one!
Image
moominbaggins
StickyDuster
StickyDuster

Postby PALS » Sat Jul 07, 2012 10:08 am

What a little doll, Moom!!!! Congrats, girl! I see you made it over to FB, too! Woo hoo!!!

Anxious... did you get my pm for info on how to get over to FB? Glad to see you back on here, too. Let me know if you didn't get the pm, and I'll re-send it!!! :)
PALS
Addicted
Addicted

Postby ambernicole8484 » Mon Jul 09, 2012 9:12 am

Congrats Moomin!! She's beautiful :D Sorry it has taken me so long to check in with you girls. Was in Jacksonville FL on vacation!!
Me 33
DH 33
DD 13
DS 2

Image

Image
ambernicole8484
Angel
Angel

mbt 69479

Postby egfvnnfql » Wed Jul 23, 2014 9:31 am

Por eso es que el Skyline es un carro tan rápido, su sistema de distribución de tracción en las 4 ruedas es avanzadísimo; para cuando el R32 Salió a producción, era como una maldita nave espacial. "Tratamos de ser disciplinados, obedientes en la cancha. )Pues bien,mbt, sabemos que existe. Mario Agudelo fue genio del Fiel representante del barrio La Floresta,zapatillas mbt, el mediocampista Mario Agudelo Pérez les regaló a los hinchas de Colombia el más inteligente y limpio durante más de una década,mbt por online. La cantidad de s dispuestos a donar esperma está cada vez mas en aumento.
As comienza la carta publicada por el jugador de Jason Collins en el pr n de la revista Sports Illustrated, un movimiento para dar a conocer p su homosexualidad, el primer caso reconocido en el profesional estadounidense. Quiero que mi intención con la sea la de conectar simplemente". Además, defendió la independencia de la institución y afirmó que una posible reforma de la ley debe ser considerada con detenimiento. A raíz de que la Justicia argentina, con fallos de las Cámaras de Apelaciones, archivó el expediente, Zulema recurrió a la Comisión Interamericana de Derechos Humanos (CIDH). Lo primero que llama la atención de este nuevo registro de "estado de necesidad" es su reincidencia.
La ventaja de ambos es el precio en comparación con la calidad. Espero tomar la mejor decisión", comentó sobre el asunto. Passei no vestibular pra UFMG antes da decisão IDIOTA deles de substituir a primeira etapa do vestibular pelo exame nacional. Te pasaba un misil al milimetro 1 de cada 20, y eso no es suficiente. Por otro lado, Renata le deja una carta de despedida a Brenda y se va de la finca.
Fondos judiciales con destino al Banco NaciónEl Senado convirtió en ley el proyecto que establece que los futuros depósitos judiciales de los tribunales nacionales y federales de la ciudad de Buenos Aires serán derivados al Banco Nación. Del l izquierdo cuelga un aro hecho con una mand de zorrino. Los integrantes de Calle 13 arribaron con los Gaiteros de San Jacinto, un grupo colombiano que ganó el Latin Grammy en la categoría de música folklórica, y con quienes interpretarían el tema "Pal Norte" sobre los inmigrantes en Estados Unidos. La población pobre que vive esa situación en las ciudades es la primera víctima de las afecciones causadas por la falta de saneamientos, las inundaciones e,zapatillas mbt, incluso, por las enfermedades causadas por el como la malaria, que se ha convertido en una de las principales causas de enfermedad y muerte en muchas áreas urbanas. Los bajos niveles de una hormona llamada leptina, que ayuda al cerebro a resistir a los alimentos tentadores, explicarían por qué quienes bajan de peso suelen tener problemas para mantener ese descenso,calzado mb, indicaron investigadores estadounidenses.
When i would enter the mangement office i was over looked and ignored by management. Ceibos blancos todav hay muchos junto al Cebollat escoltando el camino hacia la Isla del Padre y la Laguna Merim. Era algo que nunca se había conseguido en 85 años de historia y ahora lo estamos viviendo", declaró Infante. La celebración oficial consistió en dos actos. En su mayoría son hombres blancos.
egfvnnfql
Newbie
Newbie

Previous

Return to Preg/Mom Circles & Buddy Groups